LiFe

Bývávalo ...
Obsah

Jak šly dny v roce 2005:

Kolem Silvestra jsme se potloukali kolem Velkého Poříčí, díky Jitko, Mirku, Aničko, Martine a Mirečku. To potloukání znamená mimo jiné výlet na běžkách kolem Hronova, sjezdování v Machově, Novoroční vycházku na Ostaš, mši v Hronově. Iva si zahrála i hokej. Focení silvestrovských ohňostrojů, nová bunda Pinquin z Poříčí. A taky Carcassone a pohoda jako doma. Pěkný Nový rok!
Štědrý den proběhl tradičně, to je s babičkou a dědou u našeho stolu, spoustou milých dárků, Bohu díky. Iva má nové lyže, Hela zase foťáček Canon A620, abychom se netahali o ten starší. A na Hod Boží odpoledne se u nás sešlo veškeré pražské příbuzenstvo. A v bedně jsme si pustili Uhlířovsko Svěrákovskou hodinu zpěvu - podívat se na Ivu, která byla na dotáčkách na Kavčích horách. IMG_2794_bozi hod.jpg (121409 bytes)
V rámci vánočního pečení a chlazení horkých plechů na lodžii Hela spolu s horkým plechem vynesla na rameni na lodžii i Špuntíka. Ten ve tmě poodlétl na pletivo voliéry a počkal, až ho Iva odchytí a odnese do zpátky do bezpečí bytu.
4. adventní neděli jsme se šli podívat do obrazárny Pražského hradu na obrazy Lucase Cranacha. Chystá se tam výstava o Karlu IV.
Hela s Ivou využily darované lístky do Vinohradského divadla na komedii "LO STUPENDO" aneb TENOR NA ROZTRHÁNÍ.
Václav Vydra a Simona Postlerová
Suchdolské školní gymnastky absolvovaly své předvánoční závody v Helenině režii, Ivu nevyjímaje. Iva v rámci vánočních besídek ještě hrála na klavírní besídce paní učitelky Jiranové (ukolébavku Hajej můj princi a spi Bernharda Fliese, původně připisovanou Mozartovi; třeba na Vánocích ve zlaté Praze ji zpívá božský Karel :-), ale můžete ji slyšet i s varhanami v podání Evy Urbanové). Ivka zpívala na Červeném vrchu se Sedmihláskem a také se školním velkosborem ve školním vestibulu. Chtěla by ještě hrát na housle.
Macronská vánoční besídka se konala v Pivním baru na Smíchově. Iva shodou okolností nocovala u kamarádky Zuzky, tak jsme nemuseli chvátat domů.
V Obecním domě je moc pěkná fotografická výstava Wernera Bischofa, doporučujeme.

Na cestě do Cuzca, nedaleko Pisacu, Peru, 1954
Hela začala s pečením a výrobou adventních věnců, na Suchdole se objevil tradiční keramický betlém. Asi budou Vánoce :-). A náš čilý děda oslavil 85 narozeniny. IMG_2522_deda.jpg (56076 bytes)
17. listopadu jsme odjeli na prodloužený víkend do Jeseníku. Ještě že jsme dali zimní gumy. Sněhu napadlo dost, Iva si zabobovala na Smrčníku. Chata prochází podstatnou rekonstrukcí. A udělali jsme si pěknou zasněženou procházku z Dětřichova na Mechová jezírka na Rejvízu
Posledním koncertem cyklu byl v neděli večer recitál Dagmar Peckové.
IMG_2167_rejviz.jpg (94770 bytes)
6. listopadu v Rudolfinu další koncert Strun podzimu - Ludmila  Peterková (klarinet) a místo nemocného Jiřího Bárty zaskočila Gabriela Demeterová
A konečně jsem doomítli sloupek rozšiřovaných garážových vrat.
Státní svátek na konci října odjely holky slavit do Liptála, snad to Dáša, která je po operaci slepého střeva, přežije ve zdraví :-). Já jsem na poli zasadil lísku a šeřík, obryl stromky, vysekal něco černého bezu a zalil. Špuntovi jsem udělal "dvířka" na díru do voliéry, že aby na něj v kleci netáhlo. Možná zbytečně, chodí teď občas spát do voliéry.
Nová iniciativa kolem pražského okruhu se nás týká, podporuje variantu okruhu Ss, která je dál od města. Zdá se, že už i v Dejvicích začínají chápat, že okruh by měl být dál od města.

V sobotu 22. října uspořádal Sedmihlásek koncert k narozeninám Jaroslava Uhlíře, on totiž pro sbor složil spoustu milých písniček. A večer k nám přišla na noc Táňa, tlachali jsme do půlnoci. Jo, a Evička s Dominikem mají doma koťátka a Evička peče výborné perníčky. IMG_1822 uhlir.jpg (91179 bytes)
Pan Uhlíř má narozeniny
S Ivou a Lenkou V. jsme odpoledne šli na Kozí hřbety k jejich "domečkům", které si tam budovaly už dopoledne na vycházce s jejich paní učitelkou.
V týdnu jsem byl na třídní schůzce (5.A), Hela tou dobou trénovala gymnastky ve škole, tedy pokud zrovna nevezla Ivu ze Sedmihlásku.
Přímým důsledkem srazu numeriků byl náš víkend na Albeři (výcvikové středisko UK, pořádají se tam i dětské tábory). Pozvánku na podzimní výlet od Markéty a Roberta by byl hřích odmítnout, a nejen proto, že v Nové Bystřici je farářem můj vzácný kmotr Petr. Program nabitý, počínaje pátečním ubytováním a noční výpravou za večeří do hospody u Pelzů. Sobotní povětří nás zastihlo na výletě kolem Kláštera na hrad Landštejn
V neděli jsme ještě s ostatními vyrazili k nejsevernějšímu bodu Rakouska, ale po hodince jsme se oddělili a hajdy do Nové Bystřice na mši a za Petrem. Petr nás vytáhl nejen k varhanám a ke zvonům. Mám správného kmotra :-). Bohu díky.
Ale kolem páté už musíme mazat do Prahy, protože nás čeká úvodní koncert cyklu Osobnosti festivalu Struny podzimu - Garry Burton (vibrafon) a Makoto Ozone (klavír) v Rudolfinu. Helča si o přestávce musela dát kafíčko :-), muzika parádní, Burton byl naposledy v Praze před necelými 30 lety na jazzovém festivalu v Lucerně, byl jsem tam taky.
Ufff. Přežili jsme víkend, zítra do školy a do práce.
IMG_1424_klaster_lipa.jpg (115714 bytes)
Lípa před kostelem Nejsvětější Trojice v Klášteře

IMG_1549_nova_bystrice_kaple.jpg (82665 bytes)
Zímní kaple Božího vtělení v Nové Bystřici

V sobotu 24. září další sraz - tentokrát absolventi numeriky MFF (poznáte matfyzáka?) v restauraci U Kláštera. První setkání po 25 letech! Osvěžující! Díky, Aničko! Fotky jsou tady, ale je jich moc :-). Společná fotka v plném rozlišení.
Numerici po 25 letech
Takže s Ivou doma válčíme sami, ale doma moc nejsme.Zašli jsme do Technického muzea, neboť Iva má do školy udělat referát na téma J. E. Purkyně. A taky jsme se byli podívat na sochy v Kateřinské zahradě. Nenápadná, ale moc hezká výstava "Nic na obdiv", ze které se těším každý pracovní den, když zahradou projíždím do práce: sojky hledají na velkém stole od M. Řezníčka něco k snědku, stromu v posteli od Kurta Gebauera někdo ulámal tykadla.
O výstavě na webu PIS se psalo: Již podruhé se otevírá veřejnosti nepřístupná Kateřinská zahrada s výstavním projektem site specific. Zahrada či spíše jednoduchý park, ležící téměř v centru města, skrývá budovu psychiatrické kliniky a je oddělena od okolí vysokou zdí. Z ulice Ke Karlovu můžete vstoupit do části "městské krajiny", kterou chce místní občanské sdružení Dvojka v rámci svého projektu revitalizovat. Na třicet objektů, instalací a sochařských děl autorů jako K. Gebauer, M. Šejn, M. Zet, M. Gabriel nebo L. Rittstein, ale i generačně mladších studentů uměleckých škol můžete najít v prostředí nově objevovaného pražského "zákoutí". Nic na odiv..?, Kateřinská zahrada, Praha 2, od 1. 9. do 31. 10. Marie Míčová.
Pár fotek z výstavy jsem našel tady. Vloni se tam konala/nekonala podobná výstava.
A také jsme s Ivou zkontrolovali prolézačky na zrekonstruovaném Dětském ostrově.
IMG_1700.jpg (101267 bytes)
Gebauerova postel

Použit širokoúhlý adaptér Raynox 6600PRO (od Škody z bazaru)
23. září odjíždí Hela s bratrem Jirkou a jeho dětmi na Malou Fatru. Hela doplní ...
V půli září jedeme na víkend do Jeseníku, mám sraz 30. let po maturitě: spolužačka Šárka A. nás laskavě sezvala do penzionu U Kampů ve Stříbrnici u Starého Města pod Sněžníkem. Několik posledních srazů jsem vynechal, ale obava z toho, že tam potkám "neznámé" spolužáky, se ale záhy rozplynula. Jako kdyby od maturity ani tolik neuběhlo, dva spolužáci dokonce pokračovali v řešení 30 let starého sporu :-). A ve Starém Městě jsme v neděli ráno ještě s Helou a Ivou zaskočili na kafíčko k Lence s Jírou. IMG_1011.jpg (93865 bytes)
1975IMG_1052.jpg (110656 bytes)
2005
A je tu poslední týden prázdnin - Libor má konečně dovolenou a jedeme hádejte kam? No přece do myslivny k paní Wolfové. Ale o tom se rozepíšeme příště.... IMG_0521.jpg (94310 bytes)
Rybník u myslivny
Dva dny jsme hostili synovce Matěje, těšíme se na jeho další návštěvy.
Na krátko a hezky ostříhaná Iva se ze SZ vrátila 8. srpna. Hned další víkend jsme s koly (a na borůvky :-) odjeli za Jitkou, Honzou, Kačkou a Kubou do Horního Polubného. Vedle výletu na Jizerku jsme se také projeli parním vláčkem z Harrachova do Kořenova. Díky, díky. IMG_0205.jpg (97024 bytes)
Mašinka 301 v Kořenově
My jsme v té době 2. běhu konečně vymalovali Ivin pokojíček a stihli posekat babiččinu zahradu a ještě malý cyklovýlet - pro změnu do restaurace Ve Století v Loděnici. A stavili jsme se i v Hájku, kde pro nás paní správcová zcela nečekaně otevřela dveře, a my se mohli obdivovat Loretě, která byla vybudována dříve, než Loreta hradčanská. Tyto dvě památky spojuje nyní obnovovaná poutní cesta.
Kolem Kladna je dost památek - tipy na výlety.
IMG_0088.jpg (73681 bytes)
Brána do kláštera Hájek
2. běh Sluneční zátoky začal 20.7. Iva si první týden stýskala, pak už si užívala hry motivované knihou "Viking Vike".  IMG_9527.jpg (74188 bytes)
Myathanova borovice v SZ usychá
Z Liptála si přivezly Dašku s Romanem, kteří si zase užili skoro týden pražské dovolené.
Další týden holky odfrčely do Liptála. Mimo jiné si udělaly výlet do skanzenu v Rožnově pod Radhoštěm. Nevynechejte mlynáře ve větrném mlýně.
Prázdniny jsme odstartovali týdenním pobytem u babičky v Jeseníku. S Helou jsme pomocí kominické štětky a drátu dočistili a posléze zabetonovali kanalizaci. Stihli jsme Zlatý Chlum, Šerák, Biskupskou Kupu, Nýznerov.
Jo, a na vysvědčení měla Iva jednu dvojku. A cestou do Norska se u nás na noc zastavil Míra s rodinkou z Poříčí. A taky jsme hlídali 14 dní morče jménem Karel. Špuntík mu kradl z krmítka seno.  Přežili oba.
IMG_9669.jpg (91573 bytes)
Šerák
24. června jsme odjeli na "baby" Sluneční zátoku. Práce klasické - sekání křoviňákem, mytí kuchyně, stavění stanů, pečení hadů.
A ve škole děti ze 4.A zopakovaly divadelní hru "O korálovém princi", kterou si vymyslely a nacvičily na škole v přírodě.
IMG_9467.jpg (93112 bytes)
Pohádka O korálovém princi
Víkend od 27. května jsme v tropických vedrech v Jeseníku s Michalem a Tomáškem kopali napůl zanesené venkovní kanalizační trubky. A čtrnáct dní na to jsme v podobném vedru posekali a usušili seno na poli.
Ve středu 25. června jsme o trochu dříve skončili s prací a s několika kolegy z práce vyrazili na kolech z Lužin přes Sv. Jana Pod Skalou do restaurace "Ve Století" v Loděnici. Pak už jsem frčel sám kolem Kačáku a letiště domů.
V pátek 20. května odjela Iva na školu v přírodě - na 2 týdny do chaty Lesanka. A zároveň s Ivou odjela tamtéž Hela jako vychovatelka :-). Na "školu" si Hela připravila program (celotáborovou hru - ceteh - v hantýrce táborové) s motivací podle knihy Pohádky stříbrného delfina od Jany Moravcové. Takže jsem dělal diplomy :-). pametni_list_SVP.jpg (87743 bytes)
Diplom ŠVP
Další květnovou neděli jsme využili laskavého pozvání Zuzky a Ondry a strávili krásné odpoledne v Košířích potažmo na vycházce nad Prokopské údolí. Hned první kámen, který Iva zvedla u 2. zastávky naučné stezky "Kovářovic mez", skrýval jemný otisk prvohorní mušle.
V sobotu z Liptála přifrčeli liptálští. V OBI jsme nakoupili pletivo a další materiál, takže během víkendu jsme s Jožinem vymysleli a smontovali na lodžii jádro voliéry pro Špuntíka. Hela s Dášou uplácaly asi kilo těsta, a z něj jakýmsi zázrakem stvořily na 200 valašských vdolečků. Protože v neděli 8. května šla Iva u sv. Vojtěcha k prvnímu přijímání, a to je velká sláva. Po mši jsme ještě s kmotrou Evou a tetou Hankou zašli na oběd do suchdolského Jasu.. IMG_9167.JPG (1310165 bytes)
Po 1. přijímání a obědě
V neděli 1. května měla Iva poslední přípravu na první svaté přijímání. A odpoledne jsme ještě s Pavlou vyjeli za Danou a Honzou do Kocelovic. Na tenhle výlet se Iva těšila obzvláště: čekala ji projížďka na staré kobylce Joy. Sice z ní jednou spadla a zpuchýřovala si ruce od opratí, ale byla na výsost spokojená. A kůzlata byla neodolatelná. A menhir už stojí. A přestavba pokročila. Díky Dano a Honzo. IMG_9078.JPG (2271932 bytes)
Honza
Na sobotu 30. dubna "čarodějnice" jsme letos přesunuli naši tradiční cyklistickou prvomájovou manifestaci (přes přívoz Roztoky do Kralupské pizzerie, pak přes Otvovice, Okoř a Juliánu domů. Když opomenu Janiny kvalitní odřeniny, které si pořídila ještě před startem, tak to byla příjemná projížďka. S Ivou jela její spolužačka Helenka, obávám se, že příští rok už nám "holčičky" ujedou. IMG_8998.JPG (2023384 bytes)
U přívozu v Roztokách
Další víkend k nám konečně zavítali Táňa a Zdeněk. Na celý víkend (sic!) opustili svou zvěrolékařskou praxi a dáchli si (snad :-) v Praze. Začali jsme v Pelléově vile v galerii Anderle, tuze příjemný mix afrického umění a grafik Jiřího Anderle. Pak přes Hrad s přehlídkou zraněných dravců jsme seběhli podívat se na pozoruhodné "svižníky", autíčka rádiem ovládaná,  která vymyslel Tánin kamarád. A pak jsme přes zrekonstruovanou Kinského zahradu vylezli na Petřín.

J. Anderle:Matka a dítě
V sobotu 16. dubna Hela s ostatními trenérkami uspořádala Závěrečné závody ve sportovní gymnastice na ZŠ M. Alše. Povedly se. A Iva byla ve své kategorii druhá. Takže spokojenost. Libor spáchal diplomy.
A spát jsme šli na zahrádku do stanu.
IMG_8898.JPG (525852 bytes)
Hela a Iva na závodech
V neděli k nám přišli pěšky z Košíř Zuzka a Ondra. A protože jim to bylo málo, tak jsme s nimi ještě obešli "naše" suchdolské polnosti.
Ve středu dopoledne na Smíchově v rámci Rolničkových svátků písně zpíval Sedmihlásek a tedy i Iva.
Večer 2. dubna zemřel náš papež Jan Pavel II.
2. dubna jsme si udělali kulturní sobotu: po poledni v Rudolfinu PKF, tentokrát o B. Martinů "Cos to zase vyváděl, Bohouši?" - koncert pro děti a jejich rodiče. V krásném letním (!) čase jsme se pak zašli podívat do Valdštejnské zahrady. A o víkendu jsou otevřeny i reprezentační prostory Senátu ve Valdštejnském paláci, tak jsme zašli i tam. A udělali jsme dobře, protože jsme tam potkali Alenu a Bada, o třech "dětech" nemluvě (ovšem dvě si na rok "vyměnili", jedno děvče z Thajska, druhé z Islandu, jestli se tedy nepleteme). Hela bystře domluvila večerní návštěvu. Pak jsme ještě vystoupali  k Jízdárně pražského hradu na výstavu "Zdeněk Burian 1905 – 1981“ (mimochodem výstava prodloužena do 11.9.2005). Pak už jen drobná odbočka do Písecké brány na fotky Hanzelky a Zikmunda. Večer návštěva Aleny a Bada u nás, od vzpomínání na výlet do Norska v roce 90 až k současné Sluneční zátoce.
Iva v krajině Z. Buriana
Velikonoční prázdniny školákům začaly už na Zelený čtvrtek (24. III.), Hela s Ivou po vyrazily na Matějskou, vychutnaly si ranní klid na Výstavišti (doporučujeme), později s přibývajícími návštěvníky se areál proměnil v třeštění (nedoporučujeme :-).
Na Velký pátek holky prošly s dalšími rodinkami a otcem Vladimírem od sv. Vojtěcha křížovou cestu pod Petřínskou rozhlednou (jednotlivá zastavení byla konečně opravena).
Bílá sobota: náš tradiční cyklovýlet na vrbové proutky k statenickému fotbalovému hřišti při Únětickém potoku.
Hod Boží velikonoční: u sv. Vojtěcha v Dejvicích, oběd u babičky s dědou, večer zbrojení (pomlázka a vajíčka).
Pondělí velikonoční: trochu nervů, koledníci si docela pospali, nakonec jich pár přišlo, spousta rodin se na svátky zdejchla z Prahy. Před polednem další výjezd na kolech - zasadit pomlázku k té loňské u Zákolanského potoka pod Okoří. Loňská dodržela tradici - nezakořenila.
05038760.JPG (95033 bytes)
Okoř
Interaktivní mapa
Petřín
Máte malou kuchyň, dost trpělivosti (dodání se protáhlo ze slíbených 3 dnů na 3 měsíce) a plné prasátko? Objednejte si malé technologické mistrovské dílo :-). Hela si splnila sen (a já rozbil to prasátko :-).
Candy Trio 503
S Ivinými desátými narozeninami přibyl u nás doma Špuntík - andulák (papoušek vlnkovaný). Po týdnu se dá říci, že je to pohodář. V obýváku jsme mu udělali soustavu bidýlek, Hela si přeje ruční vysavač (tzv. hovínkocuc :-), všichni začínáme pohvizdovat, proletovat se chce ráno, večer se rád zašije v kleci. Když už jsme u té klece - holky ji koupily asi před týdnem a Iva ji okamžitě zabydlela hejnem barbín. 05038666.JPG (62516 bytes)
Špuntík
a předchozí nájemnice ...
05038275.JPG (116137 bytes)
Nastal čas k další návštěvě Liptála. Vzali jsme to s drobnou odbočkou - přes Kroměříž. Tam se zabydlel fyzik Luboš, co jsem ho asi 20 let neviděl. Zaplaťpánbu se moc nezměnil, vylepšil se o manželku Evu a dva zdatné synky. Těšíme se moc na shledanou v Praze :-). Pročež jsme do Liptála dorazili s čtyřhodinovým zpožděním, kolem silničky valy sněhu.
Návštěva Liptála v heslech: Iva dostala srdcový dort k desátým narozeninám a Daška jí ušila krásné bílé šaty. Jarynově krávě se narodilo 85 kilové tele, kráva nepřežila, tele později také ne. Jestli do toho sněhu začne pršet, bude povodeň. Evangelíci mají nového faráře, při bohoslužbě dá i píseň s kytarou a zve farníky na volejbal. Na Spálíky se dalo projít i přes horu sněhem, ale procházka to nebyla. Teta Anežka jezdí do Vsetína na chemoterapii. V hospůdce na Baťkové se rojili běžkaři. Janička dostala ke třetím narozeninám dort ve tvaru ježka, Janek má nového psa. Mirek bydlí u Aleny. Pes Bobík je tak starý, že už ani neštěká.
05038279.JPG (80015 bytes)
Kroměříž

05038308.JPG (89135 bytes)
Dort, Iva, Dáša, Daška

Do pařeniště na zahrádce jsme navezli koňský hnůj. Hela jela na běžkách k řezníkovi do Horoměřic. Zima se drží. 05038267.jpg (103434 bytes)
Radost zahrádkářky
Všechny tři nás sklátila chřipka, chodíme spát v osm večer, v soutěži o nejvyšší horečku zvítězila Iva.
Na jarní prázdniny jsme se přesunuli do Jeseníku, sněhu i mrazu je dost, jezdí se i na Fučíku nad městem, tak jako minulý rok. A taky na Ramzové i Lázeňském vrchu. Na prázdniny do pěkného penzionu Věra přijel i Jirka s rodinou, na Mýtince je Vlk s dětmi, v Lázních Verča.
Následuje zpráva od Hely (bez cenzury): Přijeli jsme v plném složení v sobotu, ale už odpoledne jsem musela jít s Ivčou lyžovat na Fučík, potom ještě v neděli dopoledne. Odpoledne jsme ale pro změnu kroužily piruety s Verčou na kluzišti v Lázních. V pondělí jsme si s Ivou protáhly tělo s partou bráchy Jirky na Ramzové. Iva srdnatě lyžovala a dokonce našim teenagerům stačila. Abych si Libora také trochu užila - stále odmítá sjezdovat a běžky nejraději vidí opřené o zeď ve sklepě - tak jsem s ním vyrazila v úterý dopoledne. Fičel šílený vítr a oba jsme toho měli za chvíli dost. Odpoledne jsme ho šly vyprovodit na autobusák, protože musel do práce. Někdo na naše lyžování vydělávat musí. Do soboty jsme několikrát byly lyžovat v Lipové na Lázeňském vrchu s Liborem, Boříkem a Kajdou. Bylo to prima, Ivča lyžovala s Boříkem a já měla volno. Také jsme je navštívily na Mýtince, stačily jsme také zaskočit za Kajkou, někdy večer jsme se vnutily i k bráchovi na návštěvu. Počasí krásné slunečné. V sobotu nás čekala cesta domů, bohužel se zkazilo počasí, ale se Slonem jsme zdárně překonaly všechna úskalí cesty.
05028153.JPG (96377 bytes)
Pohled z Lázní k Pradědu
05028161.JPG (72758 bytes)
Teenageři v penzinu Věra
Na pololetním vysvědčení měla Iva dvojky z matyky a angličtiny. Dělá nám radost. Konečně napadl nějaký sníh i v Praze, na Staroměstském náměstí jsou hromady sněhu a otrlejší jedinci běžkují na Suchdole. IMG_8014.JPG (95472 bytes)
Radnice
V pátek 14. ledna naložila Hela  Ivu, Julču a Jiříka a vyrazili běžkovat na Jizerku, podobně jako jako vloni v lednu. Počasí měli parádní, na rozdíl od dalšího víkendu, kdy meterologové varovali kvůli vichřici a sněžení před cestami do hor. Tak jsme na stejné místo vyrazili i další víkend :-). Cesta v pohodě, na rozdíl toho, jak se dařilo Míle s Petrem. V Tanvaldu jim nechtělo nastartovat auto. Jen k nim vyrazila odtahovka z Jablonce, tak ji odvolali, protože motor konečně ráčil naskočit. Oddechli si, ale předčasně. O pár kilometrů dál do nich z vedlejší ulice v chumelenici vletěl nějakej pošuk, a zlikvidoval jim závěs pravého předního kola. Po vyšetření nehody volali opět jabloneckou odtahovku s tím, že auto startuje, ale nejede :-). My jsme naložili jejich bagáž, nasadili řetězy a po staré silnici z Desné přes Polubný (hlavní tah zablokovaly kamiony) překonali závěje i vichřici a dorazili na chatu. Jirka půl hodiny za námi dovezl Mílu s Petrem.  IMG_7977.JPG (59768 bytes)
Chata pod Bukovcem ve vánici
Vánoce jsme strávili u krásné voňavé borovice doma. Na Štěpána v Malé Kyšici u Míly a Petra a spol. Předposlední den v roce jsme se rozjeli do Jeseníku, sníh nebyl, tak si holky přibalily brusle. V lázních na tenisových kurtech je přes zimu kluziště. A lyžovat (v dešti) se dalo - na Ramzové (kamera). Fotit taky. IMG_7631.JPG (110550 bytes)
Hela, Iva, Eliška
14. prosince Iva byla se školou ve skanzenu Přerov nad Labem.
A vypukly nám Iviny "vánoční besídky": 9. 12. klavír na obecním úřadě, 11.12. Hela odtáhla gymnastické vánoční minizávody v základní škole. 20. 12. vánoční zpívání ve škole a 22. sérii uzavřela besídka v DDM Suchdol, kde Iva píská na altovou flétnu. IMG_7528.JPG (83533 bytes)
Rozcvičení před závodem
A je tu prosinec, další víkend s menší tlačenicí u nás v bytě :-). Z Liptála tu byla Daška s Pavlínou na "kulturní víkend v Praze" (také muzikál Tři mušketýři), oslava dědových 84. narozenin v Jasu (14 lidí :-). Doma nám začíná vonět cukroví, okna se zaplňují obrázky na sklo, které vytrvale tvoří holky.
1. adventní neděli jsme využili laskavého pozvání Jirky a poobědvali v renovovaném bytě v Ďáblicích. Odpoledne v městské knihovně oslavil 30 let trvání sboru Sedmihlásek. Škoda, že duše sboru, paní Homérová, nesvěřila oceňování "zasloužilých" někomu, kdo sleduje lépe čas. Omlouvá ji to, jak dobře Sedmihlásek zpívá. 04117193.JPG (111321 bytes)
Zpěvohra Budulínek (Svěrák, Uhlíř) v provedení Kukaček
2 prosince si byl Macron zajezdit na autošestidráze v DDM Pod Juliskou. Doporučujeme - dost často tam mívají den otevřených dveří. 04127231.JPG (116732 bytes)
Za dvě kila jsem koupil doménu fettr.net a vystrčil ji na bezplatný server www.pipni.cz.
Náš letošní kalendář, tentokrát se zvířaty. A co jsme dělali v roce 2004? 2004_00.jpg (74501 bytes)
PF 2005

Naposledy aktualizováno 27-IX-2006.    WEBovský počítadlo:    Klidně mi napište.